Vertrek - Reisverslag uit Vethuizen, Nederland van Mark Elshoff - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Vethuizen, Nederland van Mark Elshoff - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Mark Elshoff

Blijf op de hoogte en volg Mark

03 November 2011 | Nederland, Vethuizen

Zo, hier dan mijn eerste bericht over de “wereldreis”.

Afgelopen vrijdag had in mijn zeer geslaagde “no worries party”. Erg leuk dat er zoveel mensen gedag kwamen zeggen (net als de rest van de week). Ik heb veel leuke en originele cadeautjes, verrassingen, kaarten, enz.. gekregen. Het feest was echt leuk en ik geloof dat veel mensen een zware zaterdag hadden. Sorry voor dat, maar iedereen bedankt voor de gezelligheid.

Nu alle spullen in huis zijn het meeste voorbereidingswerk gedaan is kan het inpakken beginnen. Het zal een hele opgave worden om alle spullen in te pakken.
Zaterdag gaat het grote avontuur dan eindelijk beginnen, om 14:30 uur vliegen we richting Dubai. Na een paar dagen vliegen we door naar Thailand om daar te gaan rondtrekken. Voor alle bezorgde mensen: er is inderdaad veel water in Thailand. Maar zolang wij kunnen landen (en reizen), gaan we er gewoon heen. Wanneer we er niks kunnen vertrekken we naar een alternatieve bestemming. We zullen zien….

No worries

• 03 November 2011 - 22:09

Clemens & Annemieke:

Hoi Mark, we gaan je volgen!! Bedankt dat je ons er bij in hebt gezet.

Veel suc6 en geniet er van!
    Clemens & Annemieke

• 04 November 2011 - 15:09

Gerwin:

Ready for lift off? GO!

Veel plezier jungske. Ik ben benieuwd naar de verhalen!

• 04 November 2011 - 15:58

Bart:

Mark,

Wi-j zullen ow missen in de buurt!
    Doe ut kalm an, geniet en kom heel weer terug!
    Feestje was zeer mooi alleen te veel bier veur mien.

tot volgend jaar!!

Anke, Bart en Jasmijn

• 04 November 2011 - 16:45

Stef:

Las ook in de spits vandaag dat er bij bangkok een groot aantal zeer giftige slangen waren ontsnapt door hoogwater...

.... idd No Worries ;)

Heel veel plezier en kijk uit naar de verhalen

• 04 November 2011 - 18:01

Jeroen S.:

Nogmaals veel plezier! Zorg dat je genoeg beleeft, maar dat zal vast goed komen.

Bon Voyage!

• 04 November 2011 - 19:18

Fons :

Mark! Veel plezier de komende tijd, super vet wat jullie gaan doen. Ik ga jullie zeker volgen. Goede reis en tot horens! Groeten Fons

• 08 November 2011 - 10:09

Tante Anny En Ine:

Dag Mark,
    Van opa en oma hoorden wij zondag (6 november) van je grote avontuur.
    Wij wensen je een hele goede en vooral mooie indrukkende tijd toe.
    Geniet er enomr van een een hele goede reis. Dit geldt uiteraard ook voor je reisgenoot.
    Groetjes,
    tante Anny en Ine Alders (Velp gld)

• 08 November 2011 - 11:35

Inge:

Markie!!!!
    Heel veel plezier en ga ervan genieten!! Ben benieuwd naar al je ervaringen en verhalen!!
    En als je in de buurt komt van mij laat het weten he!